Monday, January 9, 2012

Glory - Jay-Z feat. Blue Ivy Carter Production By Pharrell

85 comments:

Anonymous said...

I love it!

David said...

Pretty Good Song

Anonymous said...

Dope shit. He's talking about his daughter.
www.blizthetundra.com

Anonymous said...

Love it!!!!

The Problem said...

Tight work Jigga

Anonymous said...

Sounds like the name of tree or a dog!

Idiyatu Akande said...

congrats bey and Jay...May God bless Blue and your family..May the destiny of God meet her, May her heart not conform to the world or death but to the glory of God...love you all,

Idiyatu

Anonymous said...

I like this song plus the little baby sounds. Aww congrats Jay and Bey!!!!!! Welcome to parenthood...trust me it has it's ups and downs, but your little angel is so worth it.

Anonymous said...

LOVE LOVE THIS SONG 1 HAPPY FATHER

Anonymous said...

They dead wrong for holding that hospital hostage like that

Anonymous said...

Nice song!

Anonymous said...

Therr is no way she had that baby in nine months.. It has not been that long they liein..

Anonymous said...

That was such a beautiful song.

Anonymous said...

feelin' da Luv.

Anonymous said...

This is how I felt when I saw my daughter coming out the womb!

Anonymous said...

Smmfh Beyonce wasnt NEVA PREGNANT day even adopt dat babi r bought her

Anonymous said...

super cute,a song made for his daughter good job jay z

Anonymous said...

That was beautiful. Im happy for Jay and B

Anonymous said...

This shit is Fyre!!!! Im lovin the fact he its about his baby!!!!

Anonymous said...

I luv this couple and now they have added an addition to there family. May God bless the Carter's and most of all BLUE IVY CARTER.

mark patterson said...

A strong man can be humbled by a woman; a daugther has the power to cage the beast and release it at her own will !!! TRUST -----> Congrats two you both.
Mark

Dominique Chargois said...

Love it Jay! Congrats to you & my cuz on the new bundle of joy. I know she's beautiful and I know she'll be one of the greatest just like mommy & daddy.

Anonymous said...

Blue=born living under evil
ivy= illuminati's very youngest
Spelled backwards "eulb yvi" in latin means Lucifer's daughter........i dont know why people cant see the truth,open your eyes. God bless

Anonymous said...

That was BEAUTIFUL

Anonymous said...

I love this song and if you have something negative to say keep it to yourself real talk immature people pidd

Anonymous said...

shyt wack!

Anonymous said...

ummm "eulb yvi" is not Latin, stop copying and pasting everything you read. It takes two seconds to verify that "eulb yvi" is not Latin. Simple people should not have internet access.

Anonymous said...

she did not have that baby they adopted in the song it say something bout a miscarrige smh

Anonymous said...

you guys might be right about B never being pregnanat cause J looks like he da one havin one in this pic. Just kidding on the real stop hating and let the people be happy.

Anonymous said...

he aint even hit the pussy yet! how you pregnant, they paid all that money to hide the fact she had a surrogate mom, what women you know don't gain weight when they are pregnant FOH jay and fakeoncy!

Anonymous said...

Really!! The negative comments and the she didn't have the baby bulls%^7)is really getting old. Stop the hate...let them live!

Anonymous said...

SHOULD OF NAMED THE BABY GLORY SOUNDS LIKE SHE LOST ONE BEFORE MAY GOD BLESS THIS CHILD FROM ALL EVIL !!!

Anonymous said...

Wait, so Bey had a miscarriage before Blue?

PittsburghLives said...

Will you shut up with that Illuminati Talk and interpreting names garbage! Sheesh Let the man Live and be happy for them loser! Congrats!

Thee Movement said...

sound like that classic Jay !!>> congrats Big HoMeee....can't knock the Hustle...EVER !!

Anonymous said...

Why is everyone so fixed on her not being preggo. If you look at how fat her face got and how big her boobs were you can tell she was obvious showing all the signs of pregnancy. Even if she did adopt or have a surrogate mother who the hell cares. Stop hating on them. I can bet you this that baby will be well taken care of and that is all that matters, but I do have to say for the next one have a hospital built or home delivery don't take over the hospital like that SMDH!

Anonymous said...

I fRreakn luv it an who cares wht dey named her dats still thr LIL angel frm heaven congrats j & b

Anonymous said...

My thing is this if she was able to show her sister pregnant stomach y we couldn't see hers when she was preg smh I can care less I .love my 3 teenagers no regrets and belly was out every where...

Anonymous said...

Congrats Jay & B!!! People gon talk shit til the day they die! Enjoy yall bundle of joy <3

Anonymous said...

I loved it!

Anonymous said...

Not all women gain weight during pregnancy....trust me...I'm one of them....I have 2 kids and was nothing but all stomach and boobs...but Bey on the other hand is the type to eat a cup cake a swell up in the drop of a dime...lol...I dnt care if she was or wasn't preggo....if she wasn't why fake it....being pregnant is an experience you can never fake....every moment is different...It's a joyous and glorifying moment in life...and if she was great she can relate to millions of other moms out here....either way Congrats on the new addition to the fame....and I would've thought that they would've picked a better name thn that ....it atleast was more creative with the spelling of Blue....think it woulve been fire if it was Blu' or Blou...but this is just my opinion and mkines only...#stampedbyme...LOL

I'm love said...

I like it. You are his Destiny!!!

Anonymous said...

Wow it's some miserable hateful people out there -LOL stuck on being negative. Y'all want in her womb to confirm she wasn't pregnant and it really isn't OUR business either. You take a person being a public figure too literally. Congrats on the new baby Jay and Baby cause no matter how she got here she is YOURS!

Gully Jewelz said...

God Bless. Subhanallah.
http://www.youtube.com/watch?v=CNeDHqQO5jE&feature=mfu_in_order&list=UL

Anonymous said...

For all the haters who think she wasn't pregnant I now understand why they waited so long to tell people because she previously had a miscarriage and didn't want to jump the gun telling people.

Anonymous said...

Wow .. Who cares .. Do you people ever stop and think what your comments do to others ? Let them be happy and enjoy this very special blessing.. Who cares about how they got their baby or what beliefs they have.. This is just insane .. ftr I carried a baby nine months and didn't show until seven and all my weight was in my belly so you can carry a baby without much weight gain.. Hell watch I didn't know I was pregnant.. And she has had a loss which makes it hard to reveal to millions of people .. Get off their back.. Most people don't run around at five weeks saying "hey I'm pregnant" .. Especially those who have lost..enjoy your blessing jay and beyonce..

Anonymous said...

Whether she was or wasn't did or didn't wherefore u care or don't people kill me with the just let them live like they are taking the critism personally for jay and b

Anonymous said...

If u all where real jay- z fans u would know that before he entered the rap game an ex of his was pregnant and she had the miscarriage. He rapped about it on one of his earlier albums. He was not referring to beyonce.

Anonymous said...

It's really sad how people can continue to hate on this couple since day 1. Bey and Jay are very blessed and people just can't seem to realize that. I, for one, am very happy for them and I hope that God continues to bless this family. Welcome to the world Blue Ivy Carter. You're gonna learn soon enough that its not easy being born into destiny but you're parents are sure to help you along the way. Good Luck Bey and Jay and I pray for many more blessings to come your way. :)

Anonymous said...

WHAT THEY DO OR HAVE DONE AND WHAT THEY NAME THEIR CHILD SHOULD NOT STOP THE REST OF OUR LIVES. YOU MAY NOT BE IN THE PUBLIC BUT I'M QUITE SURE YOU WOULD NOT APPROVE OF PEOPLE CRITICIZING YOUR CHILD'S NAME OR SAYING ANYTHING ABOUT WHERE YOUR CHILD CAME FROM. STOP HATIN' ON THEM BECAUSE YOU CAN'T DO WHAT THEY DO. OH AND AS FAR AS HER WEIGHT GAIN I GAVE BIRTH TO A 8 1/2 POUND BABY AND I ONLY GAINED 6 SO YOU DO THE MATH. YOU CAN LOSE WEIGHT WHILE PREGNANT.

Anonymous said...

Congrats jay nd bey on ur beautiful angel god bless yall wit more happiness #1fan:-)

Anonymous said...

very cute

Anonymous said...

Absolutely the most amazing song he has written. Gained so much respect for him.

Anonymous said...

who gives a damn. He already have a son

Anonymous said...

What do you get when you put them all together A BLUE-BJ LOL NO REAL TALK CONGRADS ROC FAMILIA!

Anonymous said...

Demon baby. That baby was born to the devil

Anonymous said...

I am currently pregnant with my first child and this song had me tearing up. I feel the same way about my baby! I've always loved Jay-Z and this is just another fav on my list!

Anonymous said...

congrats i know not the joys of parenthood but im happy they are expiercing them its a wonderful song

bigbaby97 said...

All praise to God! Congratulations to you beyonce and Jay Z.// Love that baby like you love God and your music. For the assholes that call the baby the Devil FOR REAL? Grow up and stop hating. See you in the future Blue Ivy Carter!
p.s. Y'all hater's just mad because she has her first single already...lol

Anonymous said...

Oh i love the song CONGRATS

Anonymous said...

Damn!!!! Stop hatin on b& jay!!!! Congrats and God bless you guys!!!!!!!!!!

Anonymous said...

It sad that ppl.... Are such assholes!!!!! They read something and run with it!!!!!!!!! Instead just saying congrats.... They wanna say stupid shit!!!!!!!! Like what ya said gonna effect them!!!!!!!! Jay & b... ya doing something right cause ya done stuck a nerve on all these hater's!!!!!!!! Keep up the good work!!!! Baby blue godbless you......

Manu Carter said...

Congrats and god has blessed you & Bey. Its no better feeling than bringing a child into the world. You starting her off early...LOL love it

Anonymous said...

THIS SONG IS SO BEAUTIFUL..MAY GOD BLESS BLUE THROUGH ALL THIS BS EVERYONE TALKING ABOUT..SHE IS GODS CHILD HANDED TO YOU GUYS AND YOU GUYS ARE GONNA RAISE HER TO THE BEST OF YAH KNOWLEDGE...AWWWW JUST BEAUTIFUL

Esha said...
This comment has been removed by the author.
Auntie Esha said...

Jealous, Jealocity, Jealocitist! aka Haterrrrrrrrrs!!!

Anonymous said...

I dont understand how any body can like this song or the name of the baby. First off was she even pregnent for eight month ugh not she was not , my best friend got pregnent before and some how she ended up giving birth before my best. And the name Blue Ivy stands for Born Living Under Earth illuminati very youngest the name the abby after the damn devil damn what the fuck.

If he said that then i said...

Idk if tha pregnancy was even real, look up "best proof beyonce is not pregnent" on youtube, im confused bruh

ACooper said...

Awwww now that is so so sweet. That is how a daddy is supposed to feel about their baby, something that is apart of them.

Anonymous said...

Like how all the haters are anonymous...

Anonymous said...

EULB YVI is latin for lucfiers daughter google it

MelissaJ said...

Love the sound of the baby at the end the first sound is so emotional! Loved it!

Anonymous said...

I really think people are putting too much energy into whether or not she was actually pregnant and what the child's name means. I don't think she actually carried and gave birth ...but whoopty do. Im happy for them and wish them nothing but the best.

Anonymous said...

What I don't understand us y everybody feel that they should comment in this babies name what are talk gaining from it u don't know then song y will never know their child so grow the hell up already DAMN!

Anonymous said...

FIRST OFF LET ME SAY CONGRATULATIONS ...DO IT REALLY MATTER HOW THEY GOT THERE DAUGHTER JUST KNOW SHE HERE N GOING TO GET TOOKIN CARE OF FOR THE NEXT 18YEARS LAUGHS INSTEAD OF WELCOME ING THE BABY YALL TALKIN ABOUT HER HOW YALL LIKE IF SOMEONE DO THIS TO YOU N YOUR FAMILY

Anonymous said...

I'm not gna feed n2 da bs of mindless ppl...but I will say dis...wen B cumz out wit a sng...she shuts cities dwn..u really think she needs 2 fake a pregnancy 2 get attn??..b 4real wit ur fukkn selvez..da couple iz hot..errythin dey do iz big...u think da shit y'all talkin will eva stop dem...it neva did n it neva will...now go sit y'all assez dwn sumwhere n continue njoyin wat dere doin like u been doin...FOH!!!...absolutely beautiful sng...u cud hear it n dis mans voice how nlove wit his kid he iz...U CANT FAKE DAT!!!

Vida g said...

Its BEAUTIFUL.....

dyna b said...

Yes , the name is.not Latin for.anything people, Smh dummies will believe anything.negative, the girl.had a baby end of story ,her boobs and face were huge and I'm sure Bey was still working out during the pregnancy...maybe that is why is ain't blow up like the rest of yall ,whales out there .....Damn...let them live!

KingD said...

JZ and Be...God bless you and keep you! So be it.

Anonymous said...

you negative ignorant ppl leaving comments should really get a life. Jay & B have one & you just hating on it! CONGRATS! & GOD BLESS!!

Anonymous said...

I hate that ya'll still hating on big homey and his honey bee on such joyous occasion...Congrads Jay and Bey, God will sort em out...

Anonymous said...

Haterz KILL YOURSELF.... Lyke always yall have NOTHING better to do Lyke go get ah job or read ah book or sumthing! Who kares how she got her babi, she here and is gonna b well taken kare of. Y'all so worried abt them and all up n they mix like y'all kno them personally lol give it ah rest they have they babi girl and dats wat matters! I dnt recall anybodi saying they were there so how the f*ck kan anybodi say anything abt their situation!! Klowns lol grow up& find sum biznes! **Kongrats on ur babigurl B& J may god bless you!! Beautiful song!!**

J.S said...

How can you people say that she was never pregnant and that they bought their baby! GET A LIFE AND STOP HATING!!!

J.S said...

Love it more because its about his daughter

Jay-Z Snapback said...

You can feel his joy in this song.